Vi går vidare

Teyla saknar vår lilla pudelfröken. Hon ligger och deppar ibland som hon aldrig gjort förut.
Men mamma och jag har bestämt att ha lite delad vårdnad för Spike och Teylor så får dom vara tillsammans hela tiden. Får se om det kan får henne på tassar igen och bli vanliga Teyla igen.


Men jag tror det ska gå bra.
Spike har haft semester i en vecka och bott hos mamma.
Han och Teyla har fått springa i skogen och pysslat i trädgården.


Spike har jobbat som vakthund i småbåtshamnen i natt.
från 21.00 till 05.00.
Syster tog med honom för att slippa sitta själv
Han är en god vakthund, och buffade när det var nya ljud.
Patrullerade någon gång per timme och höll huvudet kallt.


Ibland känns det som att man driver hunddagis även på helgerna
fick gå promenad i regnet med systers hund, systers kompis hund, min hund och mammas.
Dagen efter (vilket jag tyvärr inte fick bild på) tillkom oxå Jonnas lilla hund =fem hundar!


I veckan som var, var jag hundvakt åt lilla Babuskja
Bilder på henne och hur det gick kommer senare i veckan!
Hugs!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0