Leila <3

I söndags åkte jag med till Forshaga för att hämta Leila, den sötaste pudel flickan på jorden.
Hon är väldigt kelig och hennes matte har lärt henne massor. Hon kan stänga dörrar vilket har blivit en storfavorit här hemma. Och så kan hon apporterad nästintill vad som helst, mobiler, fjärrkontroller, alla leksaker osv.

Teyla är SUPER lycklig att vi har tagit hem en kompis till henne.
Hon kan bara inte sluta vifta på svansen, och dom busar och busar i mängder!


Tyvärr så har jag fortfarande inte hittat min överladdningssladd till kameran så det får bli mobil bilder.
Om jag inte ibland lånar mors kamera.

Spike har blitt nerrakad, och den här gången var det inte helt okej.
Han blänger surt på mej när han ligger och huttrar...
Men det är väl inte mitt fel att våren är så väldans seg...eller?
Han sover gärna under täcket

fyra små tassar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0