Gänget

Igår åkte jag upp till mor för att släcka ner och tända ljus under Earth hour.
Det blev sent så jag bestämde mej för att sova över.
Åsa är hemma för förmodad lunginflammation och ska till farbror doktor på måndag.

Så hos mamma har det i helgen bott fyra stycken hundar :D
Det blir väldans många tassar att skölja och torka efter varje promenad, 16st.
Fyra hungriga magar att fylla, två flickor och en pojk som busar och en grinig gubbe.
Leila är världens busigaste, hon får en speciell blick när hon plockar upp en kotte på promenaden;
"haha ta den om du kan!". Precis som spike. Och idag när mor och jag var ute tillsammans så verkade spike vilja leka med leila. Ett steg närmare framtiden! jippie!
Tha gang:



Spike börjar sakta men säkert att acceptera sin nya frippa oxå
Inte hel nöjd men blir bättre och bättre!

Spike under klippning, two face:

Det var så skönt att få hjälp oxå, Jonna kommer bli en stjärna på hundfrippor!

En söt bild på två söta tjejer:

Undra om jag inte ska sätta saxen i leilas päls oxå?
Kan kanske vänta en vecka till :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0