Vandring

Det är så härligt med värme...
I lördags tog jag med mej Spike, Vala och Teyla till skogsspåret.
Vi gick och gick tills vi kom fram till skyltarna där man kunde välja hur långt man ville gå.
2,5, 3,5 eller 5km. 3,5 tyckte jag lät bra så vi vandra på den.
När vi kommer fram till nästa vägskäl (där 3,5 delas med 5an)
Tänkte "what the heck" vi tar 5 kilometern!

Vilken asbra idé.
Jag svettades av farten och värmen och vovvarna fick upp en bra flås, till och med Spike!

Dock ville jag inte släppa dom lös för Teyla Löpovic var ju med. Känns dumt att släppa en löptik.
Och Vala och Spike slår gärna dövöra när dom får springa och leka i skogen <3




Älskade vovvar!
På torsdag blir det agility igen ;D
Hoppas få med en kamera då så vi kan plåta lite.
Det blir nog lite agility på lördag oxå och då ska jag nog bara ta med mej Vala
Vi behöver lite ensamtid jag och lillbrud.

Har även köpt en cykelkärra till Spiken, haha
Han tycker inte det är speciellt kul att sitta i den men det var VÄLDIGT smidigt när vi skulle till jobbet.
Jag öppnar ju denna vecka så vi måste vara på hunddagis kl. 06.20 för att öppna.
Då kan man ju inte låta seg-Spik springa vid cykeln!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0