andra advent...

Vaknade hos mor och vi åt en mysig adventsfrukost.
Sedan tog vi en promenad med Teyla o Spike.
Ikväll ska jag och systerystrarna på New Moon, synd att Elli är på andra sidan jorden!
Men jag fick prata med henne i telefon idag, myspys!
Underbart att höra hennes goa skratt ;D

I veckan ska jag ha alla 3 vovvar!
Jag jobbar väldigt lite (nästan för lite) så jag kan spendera massor med tid åt dom.
Det blir mys och gos och skogspromenader för hela slanten...


Igår var jag och Sussi på ADVENTure dogconferece som anordnas utav HUNDutbildningsgruppen.
Många spännande föreläsningar med mycket fakta, personligen tyckte jag bäst om Sverre Sjölander.
Ser redan framemot nästa års conference!

Har säkert glömt att nämna här på bloggen att min väns hund, Tuva, har fått valpar.
Dom är snart 5veckor och läskigt söta! http://www.tuva.st/


Har startat en svampkollektion (jag som inte samlar på grejer)
Denna köpte jag idag:

Och den här har Manda gjort till mej, Nålsvampen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0